Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің пайдасы Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қатысымдық-әлеуметтік біліктіліктіктері қалыптасады 1.Білімділік: Тақырыпқа байланысты жұмыс жасап, есімдіктің түрлерін есте сақтайды, сөйлемдерде дұрыс пайдалана біледі, өткенді қайталайды 2.Дамытушылық: Жаңа сөздерді қолданысқа түсіріп, сөйлеу тілдерін дамытады 3.Тәрбиелік: Топта жұмыс жасап, өз ойларын айтып, төрт түліктің пайдасын түсінеді Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, сызба, түрлі-түсті қарындаштар, плакаттар, суреттер Сабақтың әдіс-тәсілдері: интерактивті тақта, жұптық, топтық жұмыстар Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Жаңа сабақ а) қызығушылығын ояту - Балалар, төрт түлікке нелер жатады? -Адамдар неліктен мал өсіреді? Оларды күтеді, қарайды. Неге? (оқушылардың жауабын тыңдау) -Балалар, бүгінгі сабақта сендер жаңа тақырыппен танысасыңдар, жұпта, топта жұмыс жасайсыңдар, өз ойларыңды айтасыңдар, өткенді қайталайсыңдар.
1.Сөздік жұмысы (80-бет). мата- ткань көрпе – одеяло арқан – веревка (канат) киіз – кошма алаша - дорожка
2.Жаңа сөздерді оқу, аудару, сөйлем құрастыру.
3.Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазу.
1) Сызбалар бойынша жұптық жұмыс (2-тапсырма, 85-бет). Оқушылар жұпта бір-бірімен сөйлеседі.
2) Топтық жұмыс 1.Тапсырма: Төрт түліктің пайдасы бар ма? Неге? І топ ІІ топ ІІІ топ
2. Жұмыстарды қорғау, қорытынды жасау.
ІІІ.Жаттығу жұмысы Тапсырма:Мәтінді оқып, көп нүктенің, суреттердің орнына қажетті сөздерді жаз. Есімдіктердің түрлерін, асты сызылған сөздердің септіктерін анықта. Төрт түліктің пайдасы ... ?
|